menu sluiten

Retour ontvangen Clubwinkel bestellingen

depositphotos_28620191-stock-illustration-return-to-sender-stamp_UA

Door Marry Jansen – Beheerder Clubwinkel

Graag vraag ik uw aandacht voor automatisch retour gestuurde Clubwinkel bestellingen. Het komt de laatste tijd regelmatig voor dat postpakketjes retour worden gestuurd omdat ze niet bij de afhaallocatie zijn afgehaald door de besteller.

Als PostNL uw bestelling niet kan afleveren omdat u niet thuis bent gaat het pakket naar een zogenaamde afhaallocatie bij u in de buurt. In dat geval krijgt u tegenwoordig niet meer het “wij troffen niet thuis” briefje van de koerier in de brievenbus, maar ontvangt u daarvoor in de plaats een melding per e-mail of in de PostNL-app. Zorg er daarom voor dat wij een werkend e-mail adres van u hebben en houd daarom na bestelling a.u.b. uw mailbox in de gaten.

Mocht u het pakket niet binnen 7 dagen ophalen dan zal PostNL het zelf retourneren naar ons magazijn. Als ik het pakket daarna nogmaals aan u moet toezenden zal ik helaas nogmaals de verzendkosten in rekening moeten brengen.

Om onnodige retours te voorkomen zal ik u zodra uw bestelling onderweg is, ook zelf per mail informeren met het bijbehorende Track and Trace nummer. Zo voorkomen we extra onkosten, hoeft de koerier maar 1x te rijden en sparen we ook het milieu.